måndag 10 maj 2010

.....sent!

Idag blev det en lång dag! Först lektion från kl 09 sedan fortsätta med projektarbetet som ska vara inlämnat på onsdag. Jag var inte hemma förrän straxt efter 22...och det blir nog lika sent imorgon. Cornelia verkartycka att jag varit borta länge, för hon hade pekat på ett kort på mig och sagt "jag längtar efter henne!" Gulligt, men ska man bli kallad "henne" efter bara en kväll ;)
Sen ringde Ann-Christine från Spanien och bad mig spärra dotterns mobiltelefon som hade blivit kvarglömd på en restaurang (antar jag). Jaa det gäller att hålla i prylarna för de försvinner nog ganska så fort! :(   Men jag hoppas de har det bra och att solen tittar fram mer än meteorlogen säger!

nu är det dags att sova för snart är det dags att åka till skolan igen!

Inga kommentarer: