fredag 28 maj 2010

Nymålat...

Idag har det varit heldag i skolan, nåja, iaf till 15.10 :) Sen hämtade jag Cornelia hos farmor och sen åkte vi hem. Kenneth tände grillen så till middag åt vi grillad fläskkarré och ugnsstekt potatis, Och rödvin. Gott! Sen fortsatte jag mitt projekt att måla innerväggarna i lekstugan som vi byggde upp i höstas. Väggarna får en nyans av lingonshake! Inte vitt och inte rosa utan ...lingon med mjölk :) Sen ska vi sätta upp gardiner och fixa ett litet bord och sätta upp staketet på "bron". Voilá sen är det klart!
Imorgon åker Kenneth o Cornelia till Farfar och Ingrid. K ska hjälpa till att frakta över virke till Bosse o Ingrids lantställe och då kan C och kusin Filippa passa på att leka. Själv ska jag gräva ner mig i statistikens underbara värld.


Inga kommentarer: