måndag 3 maj 2010

Ny layout i 24h

Igår kväll fick jag ett ryck och ändrade min layout på bloggen men fick direkt en åsikt levererad: "den såg inte så bra ut, byt tillbaka!" Så då gjorde jag det! Och jag kan väl inte annat hålla med min Kenneth om det :)
Idag har jag varit i skolan och fortsatt med projektet H&M. Vi har en hel del kvar men det kommer bli att sitta mycket och jobba i skolan. Vi ska ju även göra klart caset med Efva Attling...
Cornelia leker med sina fantasikompisar, det har varit mycket Tommy och Annika men nu är det Musse Pigg och gänget. Igår skulle jag vara Mimmi (eller Immi som hon säger) Kenneth var Långben och själv var hon Kajsa. Det gick så långt att när hon såg en av våra "osynliga" grannar på tomten nedanför så ropade hon: Vad heter du? och han svarade: Janne, vad heter du? Då svarar hon: Kajsa... Verklighet och fantasi sitter nära varandra i den åldern! hoppas hennes rika fantasi håller i sig..

Inga kommentarer: