torsdag 6 maj 2010

Ledig fredag!

Idag har jag varit till vårdcentralen och tagit bort en lite hud"plutt" så nu har jag ett snyggt plåster klistrat under kinden. Jag avstod från att åka till skolan och satt istället hemma och filade på vårt grupparbete. På tisdag är det inlämning och jag hoppas vi kommer känna oss klara då. Imorgon tar vi ledigt men kanske måste sitta en stund på söndag. Så imorgon får Cornelia vara hemma och jag tänkte vi skulle åka och köpa några stenpartiväxter och kanske lite jord.
Vi köpte en jättefin bukett på Ica idag, jag vet inte vad blomman heter men den är så fin! Ser ut som en stor rund boll innan den slår ut.
Ikväll kommer Anna hem med en "utbytes" tjej från Danmark. Anna var i Danmark med kören för ett tag sedan och bodde då hos denna tjej. Nu är det danskarnas tur att besöka Sverige och då ska hon bo hos oss tills på söndag. Vi har ställt upp en säng på kontoret och tagit bort alla mina klädpåsar...det var en hel del!
Återkommer imorgon med bild på de nya växterna!

Inga kommentarer: