torsdag 8 april 2010

Pannkakor, mmmm!

Idag är det torsdag och eftersom jag har pannkakor mycket högt upp på min " godaste-maten" lista så blir det pannkakor idag. Och hemlagad ärtsoppa så inte Kenneth hungrar ihjäl sig...
8 april! Det kändes verkligen idag att det är VÅR! skönt väder även om solen inte skiner hela tiden...funderar på om det börjar bli läge att plocka undan vinterjackor och termobyxor. Jag har iaf köpt hårfärgningsmedel idag, ska försöka få en enhetlig färg på den obefintliga frisyren. Tänkte försöka spara ut en bit och är nu i det läget när håret bara känns hopplöst!

Annars är det bara fint! Kommer nog att ha mitt första HomeParty hemma hos Camilla om två veckor, hoppas hon får tag i "många" köpglada mammor :) för dagarna före kommer jag antagligen få hem mängder av nya kläder men även i lite större storlekar, runt 128-134 tror jag.
www.birgittabjorklund.se

Inga kommentarer: