torsdag 1 april 2010

Och regnet bara öser ner..

Nu är det verkligen vårväder! Ösregn! Och jag som hade tänkt ta en riktig långpromenad med bra musik i lurarna. Kenneth kom på att jag har både regnbrallor och regnjacka "så det är väl bara att ge sig iväg", Not!
Nä, lite bättre väder vill jag ha, annars finns det en hel del att göra inne: laga hans jeans t.ex, har inte varit så huslig på sistone så det finns några stycken att ta tag i! För K får inte låna min symaskin!

Cornelia sitter och ser på Ronja Rövardotter med Maria, hon tyckte verkligen att det var kul att hon kom hem och hälsade på :)
Nu ska jag försöka få tag på några personer ang vårt examensprojekt men det kanske kan bli svårt idag med tanke på den förestående påsken..

I min klass går det en tjej från Moskva och från hennes Facebooksida tog jag nedanstående bild...


Hemska saker som händer!

2 kommentarer:

Kenneth sa...

Är byxorna lagade nu? ;) Puss

Birgitta sa...

Jag har väl hela dagen på mig? ;)