måndag 29 mars 2010

Imorse var Cornelia så trött! Men hon har en förmåga att fort bli pigg och har tack och lov ett trevligt morgonhumör. Vi ska åka tåg till Mora på påskafton och hon är nog lite spänd och vill åka iväg för hon försöker intala mig att det är lördag idag...
Jag har pluggat lite marknadsanalys idag men det är ännu ett luddigt ämne som hjärnan inte är mottaglig för, marknadsföring överhuvudtaget är ganska så luddigt men egentligen inget hokuspokus. Som jag antar att statistik är som vi ska börja med imorgon... P0,t = Pt*100/Po ......det är en formel för en enkel typ av index....eller ngt sånt! Den tentan ser jag inte fram emot...
När jag inte har pluggat så har jag försökt lära mig mitt nyinköpta Bokföringsprogram från Hogia. Det ska nog inte vara så svårt och tackålov så har jag svärfar att fråga om det skulle köra ihop sig! Tack Bosse!

Inga kommentarer: