lördag 27 mars 2010

HomeParty....bl.a

Jag missade att skriva igår, har väl inte riktigt kommit igång kanske... Idag har det varit några vänner o bekanta här, tyvärr så har jag nog lagt ner för lite förarbete inför min HomeParty-försäljning. Det var inte så många som kom, dvs det var bara tre men desto roligare att just de kom! Jag måste naturligtvis marknadsföra min grej lite bättre! och vem skulle inte kunna göra det om inte jag: jag har ju faktiskt pluggat marknadsföring :p
Men jag har redan nya idéer om hur jag ska gå tillväga, fick min F-skattesedel i torsdags så då öppnar sig lite fler dörrar. Min drivkraft är (tyvärr) inte att tjäna storkovan utan det är: att köpa och sälj! det är så KUL! Men sanningens ögonblick kommer väl till mig också, dvs att man måste ha "ett jobb åxå" ;)
Nåja, imorgon söndag så ska jag börja plugga inför tentan som är på onsdag. Är ledig på måndag så det blir att läsa då också för på tisdag börjar ett nytt block, Statistik...så får vi se hur mycket man fattar av det! :o

Inga kommentarer: