onsdag 31 mars 2010

En tenta till...

Då är ytterligare en tenta avklarad, Marknadsanalys. Jag tror det gick bra men jag tycker aldrig jag har ngn känsla för om det gått bra eller dåligt..Nu återstår bara tre tentor totalt och den jobbigaste tror jag är i det block vi läser nu dvs Statistik. Det är tur att man har ytterligare två omgångar på sig om det inte skulle bli godkänt i första. Samtidigt som de övriga tre blocken som är kvar så ska vi hinna med två st praktikfall samt skriva en English Business Report!
Det blir  en tuff vår och skolan avslutas med en tuff höst iom vårat examensarbete.
Vi har fått reda på att man kommer nog att få lägga ner ca 1200 timmar på det projektet och eftersom det är ett skarpt fall mot ett riktigt företag så lär man göra det med VG i sikte!
Nåja, nu är det snart påsk och lite ledighet.
Idag kommer Maria hem från Milano och är här tills på fredag och på lördag åker vi till Mora. Albin är inte riktigt frisk men jag hoppas han blir kry tills vi kommer, ser fram emot att få träffa dem.

Så här kommer nog Cornelia att se ut på tåget upp till Mora på påskaftonen! :)

Inga kommentarer: