måndag 22 mars 2010

Back to school

Jodå, första dagen i skolan efter ca 9 veckor! Skönt med lite rutin igen ;) Tyvärr så hade jag missat att beställa en bok som tidigare såldes av IHMs förlag och jag trodde den gick att köpa på skolan...men icke! Den boken skulle jag behövt idag med vi får väl hoppas att Adlibris skickar boken i ilfart eftersom tentan är redan nästa vecka.
Solen skiner och snön smälter! Härligt! Snart är det vår och jag hoppas min cykel står beredd för i år ska det cyklas! Kanske t om kan skaffa en liten cykel till C....vi får väl C! hahaha där fick jag till det :)

Efter middagen måste jag sätta mig och göra klart min inlämningsuppgift, kassaflödesanalys med företagsinfo och en analys av siffrorna. Den ska vara hos ekonomiläraren senast fredag. Men nu är jag på G!

Inga kommentarer: